7 клас

Вітаю учнів 7 класу на сторінці дистанційного навчання!

Виконуйте запропоновані завдання згідно розкладу уроків. За потреби звертайтесь до вчителя через онлайн-зв'язок: електронну скриньку, вайбер чи перейдіть на сторінку "Зворотній зв'язок" та надішліть питання за допомогою гугл-форм.
Розумію, що дуже складно вивчати математику чи інформатику самостійно! Тому не хвилюйтесь, старанно навчайтесь. Я допоможу!




25-29 травня 2020

Для вас, учні, - корисні, цікаві ресурси 
для повторення та узагальнення знань за рік з математики 

Телеуроки: Алгебра 🔷 Геометрія 
Практичні завдання: https://learning.ua 
Онлайн тести: Алгебра  🔷 Геометрія  


Корисні та цікаві ресурси 
для повторення та узагальнення знань за рік з інформатики 

Тема 1
Служби Інтернету 

Електронна пошта 
Урок ✎ Конспект ✎ Відео: Акаунт Гугл  
Робота з поштовим клієнтом

Тема 2
Опрацювання табличних даних. Моделювання

Табличний процесор. Загальні поняття
Формули

Тема 3
Алгоритми та програми. Скретч

Ігри Blockly    ⌨   Code.org   ⌨    Досліджуй Скретч  ⌨    Tynker  ⌨  Ljudmillar  ⌨  Makeblock




Четвер 21 травня
Геометрія

Тема: Розв'язування задач
Завдання:
1. Перегляньте телеурок "Найпростіші геометричні фігури"  за посиланням 
https://uroky.com.ua/najprostishi-geometrychni-figury-ta-ihni-vlastyvosti/
2. Після перегляду уроку надішліть вчителю розв'язки задач:
 1) Провели чотири прямі, кожні дві з яких перетинаються. Скільки точок перетину може утворитися. Розгляньте всі варіанти та виконайте малюнки.
 2) Як маючи шаблон кута, що дорівнює 70°, побудувати кут:  40°;  80°; 160°;  20°.



Середа 20 травня 
Алгебра

Тема: Розв'язування задач підвищеної складності

Завдання: 
На сторінках підручника 226-234 знаходяться вправи підвищеної складності. Спробуйте задачі №1215, №1216 (розв'яжіть за допомогою рівняння) та розгляньте розв'язану задачу №1217.
Бажаючі учні можуть розв'язувати додатково задачі №1243, 1245 (розв'яжіть за допомогою системи рівнянь).


Середа 20 травня
Інформатика
Тема: Узагальнення знань з теми "Алгоритми та програми"

Пройдіть підсумкове тестування за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/vjh629


Вівторок 19 травня
Геометрія

Тема: Прямокутний трикутник
Завдання:
1. Пригадайте властивість гострих кутів прямокутного трикутника та властивість катета, що лежить проти кута 30°. У підручнику це §19 ст.108.
2. Далі тренуйтеся використовувати дані властивості за посиланням:
Властивості прямокутного трикутника 


Якщо у вас, діти, немає доступу до швидкісного Інтернету - то переглядайте телеурок з геометрії, який відбудеться о 10.30 на каналі ZIK. Занотовуйте  за лектором, намагайтеся зрозуміти пояснення та надсилайте вчителю фото переглянутого уроку. 



Понеділок 18 травня
Алгебра
Тема: Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи. Розв'язування вправ

Завдання
1. Повторіть основні формули скороченого множення. Використовуйте допис на блозі на головній сторінці.
2. Розпочинаємо розв'язувати задачі підвищеної складності.
Завдання №1196(1) на сторінці 228
Доведіть тотожність 
1) (х-2)(х-1)(х+1)+1=(х²- x-1)² 
Розв'язання
Виконаємо перетворення лівої та правої частини рівності окремо. Маємо 
(x-2)(x-1)x(x+1)+1=(x²-x-2x+2)(x+1)x+1=(x³+x²-x²-x-2x²-2x+2x+2)x+1=(x³-2x²-x+2)x+1=x⁴-2x³-x²+2x+1
(x²-x-1)²=(x²-x-1)(x²-x-1)=x⁴-x³-x²-x³+x²+x-x²+x+1=x⁴-2x³-x²+2x+1. Після спрощення лівої та правої частини рівності маємо рівні вирази. Отже тотожність доведено. 
3. Спробуйте виконати за зразком завданя №1196 (2). 
4. Фото робіт надсилайте вчителю на вайбер. 


З 12 по 15 травня проводяться підмумкові контрольні роботи з алгебри та геометрії за рік.

Графік контрольних робіт:

АЛГЕБРА - 13 травня 
Посилання на контрольну роботу:
 https://vseosvita.ua/test/start/znq881

ГЕОМЕТРІЯ - 14 травня
Посилання на контрольну роботу:
 https://vseosvita.ua/test/start/qhm639

Пропоную учням 7 класу тренувальні контрольні роботи.
Щоб пройти тренувальну контрольну роботу з алгебри, перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/tgt295

Щоб пройти тренувальну контрольну роботу з геометрії перейдіть за посиланням :
https://vseosvita.ua/test/start/jtr687


Четвер 7 травня
Геометрія

Тема: Повторення. Трикутники
Завдання:
1. Ознайомтесь із дописом на головній сторінці блогу "Трикутники у 7 класі".
2. Виконайте тест за посиланням та надішліть вчителю скрін результату.
Посилання: підсумковий тест


Середа 6 травня

Інформатика

Тема: Опис моделей у середовищі програмування

Завдання:
1. Опрацюйте сторінки 64-69  підручника за посиланням 
    Інформатика 7 клас 
2. Усно дайте відповіді на запитання №1-№10 ст. 68
3. Виконайте тест за посиланням: 
    Опис моделей у середовищі програмування  
4. Вчителю надішліть скріншот результатів тесту.

Міні-конспект уроку
Предметна область - це ...
Модель об'єкта - це ...
Матеріальна модель - це модель об'єкта ...
Інформаційна модель - це модель об'єкта ...
Інформаційні моделі розподілять за формою подання на ...



Середа 6 травня
Алгебра

Тема: Повторення. Функція. Лінійна функція, її графік та властивості

Завдання:
1. Пригадайте матеріал підручника §19-§21. Дайте відповіді на питання після зазначених параграфів (усно).
2. Виконайте вправи:
1) Чи проходить графік рівняння х-у=5 через точку М(6;2), К(4;-1)?
2) Побудуйте в одній системі координат графіки функцій у=3х-4 і у=5 та знайдіть координати точки їх перетину.
Вівторок 5 травня
Геометрія

Тема: Повторення. Геометричні фігури. Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути

Завдання: 
1. Пригадайте матеріал підручника §1-§10 за поданими нижче ключовими словами:
Точка ◈ Пряма ◈ Промінь ◈ Доповняльні прямі ◈ Відрізок ◈ Довжина відрізка ◈ Кут ◈ Сторони кута ◈ Вершина кута ◈ Розгорнутий кут ◈ Бісектриса кута ◈ Гострий кут ◈ Прямий кут ◈ Аксіоми геометрії ◈ Суміжні кути ◈ Сума суміжних кутів ◈ Вертикальні кути ◈ Кут між прямими ◈ Перпендикулярні прямі ◈ Перпендикуляр ◈ Паралельні прямі ◈ Прямі, які перетнуті третьою прямою ◈ ВІдповідні кути ◈ Внутрішні односторонні кути ◈ Внутрішні різносторонні кути. 
2. Розв'яжіть кросворд за посиланням:
https://learningapps.org/watch?v=pv33zibgj20

3. Надішліть вчителю скрін розв'язаного кросворду.


Понеділок 4 травня
Алгебра

Тема: Повторення. Одночлени та многочлени. Формули скороченого множення

Завдання:
1. Перегляньте відео та схематично і зрозуміло для себе запишіть основні правила даної теми з відео. 
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=3gv7wEilpZ4 
2. Виконайте вправи з підручника (середній рівень): 
Усно №636, 654, 677. 
Письмово:
1) Спростіть вираз: 
   (х-3)(х+3)-х(х-5); 
   (а+2)²+(а-6)(а+4).
2) Розкладіть на множники:
  15р³-25р²х;
  6а²-24b².
3) Виконайте дії:
  p⁵p⁴;   t⁸:t³;  (a⁷)².
АБО
3. Виконайте вправи достатнього та високого рівня:
1) Спростіть вираз:
  (-4p+3k)²-(-5k+4p)(4p+5k)+24pk;

  (b-3)(b²+3b+9)-b(b-4)(b+4).
2) Доведіть, що вираз x²-10x+28 набуває лише додатних значень при всіх значеннях змінної х. Якого найменшого значення набуває цей вмраз і при якому значенні х? (Типова задача №483 у підручнику).



Четвер 30 квітня
Геометрія

Тема: Аналіз результатів контрольної роботи

Поглиблюємо знання з теми - розв'язуємо вправи разом з викладачами онлайн-уроків на телебаченні у записі!
Перегляньте відео уроки з даної теми за посиланням:
1. Побудова кута, що дорівнює даному.
2. Побудова трикутника за трьома сторонами.
3. Взаємне розміщення двох кіл.


Середа 29 квітня
Алгебра

Тема: Аналіз результатів контрольної роботи
Поглиблюємо знання з теми "Лінійні рівняння та їх системи"
Розв'язуйте вправи разом з вчителями на онлайн-уроках у запису:
1. Розв'язування систем лінійних рівнянь різними способами.
2. Розв'язування систем лінійних рівнянь способом додавання.
3. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь способом заміни.



Середа 29 квітня
Інформатика

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням програм розгалуження 

Завдання:
1. Повторіть основні поняття теми: умовний оператор розгалуження, алгоритмічні структури повного та неповного розгалуження та реалізація їх у середовищі Scratch; умовні оператори у середовищі Scratch.
2. Для перевірки рівня засвоєння знань пройдіть тестування за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=946341
Термін виконання до 1 травня 19.00


Вівторок 28 квітня
Геометрія

Тема: Контрольна робота "Коло і круг"

Завдання:
На окремому листочку запишіть:


Двадцять восьме квітня
Контрольна робота "Коло і круг"

Перейдіть за посиланням нижче та виконайте контрольну роботу до 5 травня.
Посилання:

Фото робіт надішліть вчителю. 
Побажання: Виконайте спочатку роботу на чернетці та надішліть вчителю, лише потім,  отримавши рекомендації вчителя, виконайте роботу у чистовику.


Понеділок 27 квітня
Алгебра

Тема: Контрольна робота "Лінійні рівняння та їх системи"

Завдання:
На окремому листочку запишіть:


Двадцять сьоме квітня
Контрольна робота "Лінійні рівняння та їх системи"

Перейдіть за посиланям нижче та виконайте контрольну роботу до 4 травня.
Посилання:
https://docs.google.com/document/d/1w-y0CWpcveOdwOgq5H6hYwWIrm9SoaH0G4k9D2VSnL4/edit?usp=sharing

Фото робіт надішліть вчителю.

Побажання: Виконайте роботу спочатку на чернетці та надішліть вчителю для рекомендацій, врахувавши рекомендації, виконайте контрольну роботу у чистовику.



Четвер 23 квітня
Геометрія

Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми "Коло і круг. Геометричні побудови"

Сьогодні на уроці готуємося до контрольної роботи.
Завдання:
Розв'язати завдання для перевірки знань №5 (§21 - §26) на сторінці 163-164. Виконуємо завдання 1-9.

Щоб виконати завдання перегляньте коментарі за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1_enskDQd1K5EEhj72EfMp1c5H7_2-dZ0Nhnyvs3xMfg/edit?usp=sharing

Фото виконаних завдань надіслати вчителю 23 квітня


Середа 22 квітня
Інформатика

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням повторення

Для виконання завдань перейдіть за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1clN2c7l4p2P0FDkStmZq8LSp1uMFdN6OgrX4udKfwC0/edit?usp=sharing

Фото виконаних завдань надіслати вчителю 22 квітня

Середа 22 квітня
Алгебра

Тема: Розв'язування вправ з теми "Лінійні рівняння та їх системи"

Сьогодні на уроці розпочинаємо підготовку до контрольної роботи. Вам, дорогі учні, треба  розв'язати типові завдання контрольної роботи, щоб виявити прогалини у знаннях. 

Завдання:
У робочому зошиті запишіть число, дистанційне навчання та розв'яжіть вправи для перевірки знань до §22 - §30 №1-9 (ст. 218).
Приготуйте запитання для вчителя, які треба повторити для підготовки до контрольної роботи.
Вчителю надішліть виконані завдання сьогодні, 22 квітня.


Вівторок 21 квітня
Геометрія

Тема: Розв'язування задач на побудову

Сьогодні на уроці розпочинаємо вчитися розв'язувати задачі на побудову, використовуючи основні задачі на побудову.
Приготуйте лінійку, олівець та циркуль.

Основні запитання, на які треба дати відповіді (усно):
1) Як поділити відрізок навпіл.
2) Опишіть побудову трикутника за трьома сторонами.
3) Як відкласти відрізок, що дорівнює даному.

Виконайте тренувальні вправи на побудову.
1) Накресліть відрізок довжиною 5 см і поділіть його навпіл.
2) Накресліть довільний кут та побудуйте його бісектрису за допомогою циркуля та лінійки.

Вчителю виконані завдання надішліть сьогодні, 21 квітня.


Четвер 16 квітня
Геометрія

Тема: Побудова прямої, перпендикулярної до даної

Сьогодні на уроці продовжуємо знайомство із задачами на побудову геометричних фігур за допомогою циркуля та лінійки без поділок. Розглянемо побудову прямої, перпендикулярної до даної.

Завдання:
1. Запишіть у робочий зошит число, дистанційне навчання та тему уроку.
2. Уважно прочитайте Задачу 5 на ст.158 підручника. Розгляньте два випадки: 1) Якщо точка М належить прямій а; 2) Якщо точка М не належить прямій а.
3. Виконайте побудову перпендикулярної прямої двома зазначеними способами у зошит без опису побудови.
4. Розв'яжіть задачу на побудову №744. У розв'язанні запишіть послідовність дій під час побудови; всі кола, які використовувались при побудові залишіть на малюнку.
5. Вчителю надішліть задачу №744.
6. Із запитаннями до вчителя звертайтесь на вайбер.

За потреби перегляньте навчальне відео тут


Середа 15 квітня
Інформатика

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням повтореня та умови

Сьогодні на уроці продовжуємо навчатися використовувати алгоритми з повторенням та умовою для створення програм у середовищі Скретч. Будемо створювати гру "Політ". Спочатку запрограмуємо рух будівлі. Продовження на наступних уроках.

Завдання:
1. Перегляньте відео Гра "Політ" з 1 до 8 хвилини тут.
2. Спробуйте відтворити у середовищі Скретч програмний код, у якому прописано рух будівлі.


Алгебра


Тема: Розв'язування задач за допомогою систем рівнянь

Сьогодні на уроці продовжуємо навчатися розв'язувати задачі за допомогою систем рівнянь

Завдання:
1. Записуємо в зошит число, дистанційне навчання та тему уроку
2. Читаємо уважно Приклад 2 ст. 212 та за зразком виконуємо схожу задачу №1089.
3. Спробуйте розв'язати №1097.

Ваші задачі №1089 і №1097 чекаю сьогодні.



Вівторок 14 квітня
Геометрія
Тема: Поділ даного відрізка навпіл

Сьогодні на уроці будемо навчатися ділити навпіл відрізок за допомогою циркуля та лінійки

Завдання:
1. Ознайомтесь із Задачею 4 ст.158.
2. Запишіть у зошит число, дистанційне навчання та розв'язання і доведення попередньої задачі.  Виконайте побудову так, як описано у задачі.
3. Так, як описано у задачі 4 ст. 158 виконайте задачу №726.
4. Додатково (задача достатнього рівня) виконайте №737. (див. слайд).
5. Онлайн урок, який демонструє поділ відрізка навпіл тут. Всього 58 СЕКУНД.




Понеділок 13 квітня
Алгебра
Тема: Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач

Завдання: 
1. Ознайомтесь із §30. Прочитайте його уважно!
2. Перегляньте навчальне відео тут.  Запишіть із цього відео одну на вибір задачу. 
3. Розв'яжіть самостійно вправи з підручника №1079, №1085.
4. Перешліть на вайбер вчителю Записану вправу з відеоуроку та розв'язання вправ №1079 та №1085.


Додатково (хто хоче знати та вміти більше!)
1. Інтерактивна вправа "Складаємо систему рівнянь" тут
2. Тренувальний тест тут


Четвер 9 квітня
Геометрія

Тема: Побудова бісектриси кута

Сьогодні на уроці навчимося будувати бісектрису кута за допомогою циркуля та лінійки.

Конспект уроку

Задача 3 
Дано кут А заданої градусної міри. Потрібно побудувати його бісектрису.

Розв'язання
1) Проведемо дугу кола довільного радіуса із центром у точці А, яка перетинає сторони кута. (див слайд нижче).
2) З точок В і С опишемо дуги таким самим радіусом у внутрішній області кута до їх перетину. Отримаємо точку D.
3) Проведемо промінь AD. Промінь AD- шукана бісектриса кута А.

Доведення
△ABD=△ACD (За трьома сторонами), тому ∠BAD=∠CAD (як відповідні кути рівних трикутників), отже, AD - бісектриса кута А. 

Завдання: 
1. Запишіть число та тему уроку.
2. Прочитайте задачу 3 §27 на ст. 157. 
3. Запишіть конспект уроку в зошит та виконайте побудову бісектриси кута.
4. Виконайте №724 та №725 так само, як у задачі 3. (опис робити не треба, лише побудова).
5. Надішліть фото конспекту та вправ №724 та 725 на вайбер вчителю.



Середа 8 квітня
Інформатика

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням повторення

Сьогодні на уроці знайомимось із циклами в середовищі Скретч. Повторимо блоки, які задають різні цикли.

Конспект:
Цикл - частина програми, яка повторюється. Блоки циклів знаходяться у групі КЕРУВАТИ.
Нескінченний цикл
Це цикл "Завжди". Все, що розміщено всередині цього циклу повторюється нескінченну кількість разів.

Цикл Перелік
Це цикл "Повторити...раз". Все, що розміщено в середині циклу, повторюється задану кількість разів.

Цикл із Передумовою
Це цикл "Повторювати поки не...". Все, що розміщується в середині циклу виконується допоки умова хибна, якщо істина, то цикл завершується.

Завдання: 
1. Опрацюйте конспект на даній сторінці.
2. Перегляньте слайди презентації (див. нижче).


Слайд1

Слайд 2


Алгебра
Тема: Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Самостійна робота

Сьогодні на уроці проведемо самостійну роботу із зазначеної теми.

Завдання: 
1. Отримайте на власний вайбер завдання самостійної роботи. У ній доповніть у кожному завданні розв'язання систем. Запишіть все у робочий зошит: Дата уроку, Самостійна робота та всі розв'язані системи.
2. Додатково, на високий бал, розв'яжіть останню систему самостійно.
3. Фото ваших робіт надіслати вчителю на вайбер 8 квітня. 
Успіхів!!!

Вівторок 7 квітня
Геометрія
Тема: Побудова відрізка, що дорівнює даному. Побудова кута рівного даному

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вчитися розв'язувати задачі на побудову. Нагадаю, що задачі на побудову розв'язують лише за допомогою циркуля та лінійки без поділок. Тобто не можна користуватися транспортиром, лінійкою з поділками, косинцями. 
За допомогою лінійки можна провести пряму, сполучити дві точки. За допомогою циркуля  можна провести коло довільного радіуса або коло, заданого радіуса. 

Завдання на урок: 
1. Запишіть у робочому зошиті число та тему уроку.
2. Прочитайте §27 ст. 155-157. У ньому Задача 1 і Задача 2 і є темою уроку.
3. Розв'яжіть Вправи №718 і №722 так само як і Задача 1 та Задача 2.
4. Фото виконаних вправ надішліть вчителю на вайбер особисто. За можливості зробіть ці вправи сьогодні!

Додаткові навчальні ресурси (за потреби):
1. Навчальне відео 1 "Побудова відрізка, що дорівнює даному"   тут.
2. Навчальне відео 2  "Побудова кута, рівного даному" тут.



Понеділок 6 квітня
Алгебра

Тема: Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

На попередніх уроках ми познайомились із двома способами розв'язування систем рівнянь з двома змінними - графічним та способом підстановки. Сьогодні ознайомимось зі способом додавання. 

Завдання: 

1. Ознайомтесь із §29, Приклад 1, ст. 206. 
2. Перегляньте навчальне відео тут
3. Розв'яжіть №1059,№1061. 
4. На закріплення вивченого ознайомся зі схемами, які подано нижче. 
5. Щоб перевірити свої знання пройди тестування тут

Фото виконаних завдань (№1059, 1061) надіслати вчителю на вайбер 6 квітня




Четвер 2 квітня
Геометрія

Тема: Задачі на побудову. Побудова трикутника за трьома сторонами

Розпочинаємо вивчення нового типу задач - задачі на побудову.

Щоб дізнатися, які задачі називають задачами на побудову перегляньте відео Задачі на побудову .

Для навчання, перегляньте два коротенькі відео про спосіб побудови трикутника за трьома сторонами: Відео 1 та Відео 2.

Завдання: 
Виконайте у робочому зошиті дві вправи № 680, №682.

Фото виконаних завдань вчителю на вайбер 2 квітня.



Середа 1 квітня

Алгебра

Тема: Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. На уроці розв'яжемо вправи достатнього та  високого рівня.

Завдання:  

1. У робочий зошит запишіть число та тему уроку.
2. Повторіть як використовувати метод підстановки, вибравши рядки, у яких допущено помилки тут
3. Перегляньте навчальне відео тут
4. Розв'яжіть самостійно №1039 (1;2) як пояснено у відео!
5. Розв'яжіть №1041, у якому спочатку розкрийте дужки у рівняннях; перенесіть доданки зі змінними у ліву частину, а числа - у праву; зведіть подібні доданки. У результаті спрощень ви одержите лінійні рівняння з двома змінними. Далі  розв'язуєте, як у відео!

Фото Вашої виконаної роботи надіслати на вайбер вчителю 1 квітня.


Інформатика

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням розгалуження

Завдання:

1. Розгляньте  програму, яка подана нижче, та спробуйте дати (усно) відповіді на питання:
1) Скільки змінних у даній програмі?
2) У якій категорії блоків створюємо змінні?
3) Яку кнопку треба натиснути, щоб створити змінну?
4) Чому дорівнює значення змінної Х?
5) Яке значення змінної У?
6) Від чого залежить значення змінної S?
7) Які алгоритмічні структури використовуються у програмі?
8) Якого значення набуде змінна S при виконанні даної програми?

2. Розгляньте Програму 1 та Програму 2
Дайте відповідь на питання: якого значення набуде змінна S після виконання програми. Пришліть відповідь вчителю на вайбер: два числа, які записані через кому.

Програма 1

Програма 2

Вівторок 31 березня

Геометрія

Тема: Коло вписане та описане навколо трикутника. Розв'язування вправ 

Сьогодні на уроці ми продовжуємо знайомство з вписаними та описаними трикутниками. Повторимо теоретичний матеріал та розв'яжемо типові вправи з теми.

Завдання
  1. Повторіть теоретичний матеріал, переглянувши презентацію тут.
  2. Виконайте завдання за посиланням 


Завдання виконати (бажано) 31 березня.

Понеділок 30 березня. 

Алгебра

Тема: Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

Завдання
  1.  В зошит запиши число та тему уроку. 
  2.  Перечитай уважно §28 на ст.201. Запиши в зошит Приклад 1 та Приклад 2, які є в цьому параграфі.
  3. Переглянь відео Спосіб підстановки.
Хвилинка відпочинку "Вправи для очей"


  1. Запиши приклад відеоуроку в зошит.
  2. Спробуй виконати завдання з підручника самостійно: №1033(1), 1035(2).
  3. За потреби переглянь відео ще раз.
Фото Вашої виконаної роботи в зошиті  надіслати на вайбер або електронну скриньку особисто вчителю.

Термін виконання до 1 квітня. 

Немає коментарів:

Дописати коментар