8 клас

Вітаю учнів 8 класу на сторінці дистанційного

https://learningapps.org/watch?v=pbfxhdmrj20

https://vseosvita.ua/test/start/nws544

Опрацювання мультимедіа

Контрольний тест



 Вправа 3 параграф 8









25-29 травня 2020


Для вас, учні, - цікаві та корисні ресурси 
для узагальнення та повторення знань за рік 

Телеуроки: Алгебра  🔷 Геометрія
Тести онлайн: Алгебра  🔷  Геометрія 




П'ятниця 22 травня
Геометрія

Тема: Розв'язування вправ

Завдання: 
Тренувальні вправи для тих хто має доступ до швидкісного Інтернету:
Вписані та центральні кути
Вписані та описані чотирикутники
Теорема Піфагора
Синус, косинус, тангенс 
Вчителю надіслати фото звіти виконаних вправ.

Для тих учнів, у кого немає доступу до Інтернету, перегляд телеуроків із записом вправ, які пропонуються в телеуроці. Вчителю фото звіт.


Четвер 21 травня
Інформатика

Тема: Оформлення матеріалів про виконання індивідуальних проектів із дослідження предметної галузі

Завдання:
Продовжуємо роботу над проектом, готуємо мтеріали для перезентації проекту.
Підготовка матеріалів для реалізації проекту може включати такі  пункти: 1) Список корисних інформаційних джерел; 2) власну колекцію зображень та фото; 3) текстові документи; 4) діаграми; 5) таблиці; 6) форми для опитування; 7) електронні таблиці з розрахунками; 8) електронна презентація. 

Тест-узагальнення знань за рік:
https://vseosvita.ua/test/start/mqg395


Середа 20 травня
Алгебра

Тема: Повторення. Квадратний тричлен

Завдання
1. Після перегляду телеуроку за 18 травня розв'язати за зразком вправи № №902(2), №916 (3), №920(2).
2. На повторення за бажанням тренажери:
Розклад на лінійні множники квадратного тричлена
Квадратний тричлен: скорочуємо дроби


Вівторок 19 травня
Геометрія

Тема: Повторення. Многокутники та їх площі

Завдання:
1. У робочому зошиті виписати всі вивчені формули для обчислення площ геометричних фігур. (§23-§26).
2. Виконати вправи з підручника №984, №992, №998 ( середній рівень завдань) або №999, 1005.
3. Тренувальні інтернактивні вправи для бажаючих:
Площа трапеції
Площа трикутника

Всім учням переглянути телеурок з геометрії 19 травня о 10.30 на каналі Індиго (запис уроку за бажанням).


Понеділок 18 травня
Алгебра
Тема: Узагальнення та повторення матеріалу за 8 клас з алгебри
Завдання для учнів, які мають доступ до Інтернету:
1. Повторюємо матеріал "Квадратні корені та дійсні числа", тренуючись онлайн за посиланнями:
Арифметичний квадратний корінь
Властивості арифметичного кореня
Тотожні перетворення арифметичного кореня

Завдання для учнів, які не мають доступ до Інтернету - перегляд онлайн-уроків по телебаченню , запис уроку в зошит та виконання завдань.



Понеділок 18 травня
Інформатика
Тема: Виконання індивідуальних та групових навчальних проектів із дослідження предметної галузі
Завдання:
1. Детально ознайомтесь із матеріалом підручника у §36. Зупиніться на таких основих моментах: Початок роботи над проектом, Визначення теми проекту, завдання для дослідження, створення плану реалізації проекту, спосіб презентації.
2. Оберіть тему проекту із запропонованих на сторінці 238-239 підручника. 
3. Вчителю надішліть тему обраного проекту та план його реалізації. Ці записи здійсніть у робочому зошиті. 


З 12 по 15 травня проводяться підсумкові контрольні роботи.
Графік контрольних робіт

Алгебра - 13 травня
Посилання на контрольну роботу:
https://vseosvita.ua/test/start/djm642

Геометрія - 15 травня
Посилання на контрольну роботу:
https://vseosvita.ua/test/start/vdm725



Пропоную учням пройти тренувальні завдання типової контрольної роботи.



Щоб пройти тренувальну контрольну роботу з алгебри, перейдіть за посиланням нижче:

https://vseosvita.ua/test/start/rzf489


Щоб пройти тренувальну контрольну роботу з геометрії, перейдіть за посиланням нижче:

https://vseosvita.ua/test/start/nhm903


П'ятниця 8 травня
Геометрія

Тема: Подібні трикутники. Теорема Піфагора

Завдання:
1. Повторити за матеріалом підручника Розділ 2 і Розділ 3 лише основні означення та теореми.
2. За потреби переглянути відео уроки: 
Теорема Піфагора
Подібність трикутників
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
3. Пройти тестування: Теорема Піфагора  або Перпендикуляр і похила


Четвер 7 травня
Інформатика

Тема: Розв'язування компетентнісних задач  




Завдання 3: "Фермер". Сторінка 235 у підручнику.


Посилання на інтернет-магазин саджанців та насіння

Середа 6 травня
Алгебра

Тема: Тотожні перетворення раціональних виразів

Завдання:
1. Повторити теоретичний матеріал §1-§8.
2. Переглянути відео урок: Перетворення раціональних виразів
3. Пройти тестування: Тотожні перетворення раціональних виразів



Вівторок 5 травня
Геометрія

Тема: Чотирикутники та їх властивості

Завдання:
1. Повторити матеріал Розділу 1 § 1-§11: означення та основні теореми.
2. За потреби переглянути відео урок: 
https://www.youtube.com/watch?v=3ZoC4k-SSwY
3. Пройти тестування: Чотирикутники та їх властивості




Понеділок 4 травня
Алгебра
Тема: Контрольна робота з теми" Квадратний тричлен"

Завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=636788


Понеділок 4 травня
Інформатика

Тема: Розв'язування компетентнісних задач  
Завдання 2.  "Дитяче свято" ст. 235 у підручнику.
Уважно прочитайте завдання, перегляньте відео до задачі. За поданим зразком виконайте запропоноване завдання. Результати надішліть вчителю.
Посилання: Дитяче свято  
Додатково: повторіть §32 "Діаграми різних типів. Друкування електронної таблиці" та пройдіть тестування за посиланням: Налагодження діаграм різного типу


Четвер 30 квітня
Інформатика

Аналіз результатів контрольної роботи
Середа 29 квітня
Алгебра
Тема: Розв'язування типових задач. Підготовка до контрольної роботи.

Завдання:
1. Запишіть в зошит число та дистанційне навчання.
2. Виконайте завдання для перевірки знань до §24-26 №1-9 на сторінці 220-221.

Із запитаннями звертайтесь до вчителя за допомогою!


Вівторок 28 квітня
Геометрія 

Тема: Контрольна робота "Многокутники. Площі  многокутників"
Завдання контрольної роботи за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1jMLqiI5fDOMI9d_FvQKdHwfLSHkSvow5EqDk5hvBksA/edit?usp=sharing


Понеділок 27 квітня
Алгебра

Тема: Розв'язування задач за допомогою рівнянь, які зводяться до квадратних

Матеріали уроку розміщені за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1JYnk4xkPP3uyVPA_PUEeCeLR2yk81ODDS-K3HlTmbgk/edit?usp=sharing

Додатково розпочинаємо підготовку до контрольної роботи. Повторіть квадратний тричлен, виконавши самостійну тренувальну  роботу за посиланням (вписуйте своє прізвище та ім'я): 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=963214 


Понеділок 27 квітня
Інформатика

Тема: Контрольна робота 
Для виконання завдань перейдіть за посиланням: 
https://docs.google.com/document/d/1DtCufKYxJAWq-arKJchjXbb6jSuBxisouCRzJWIhKYc/edit?usp=sharing


П'ятниця 24 квітня
Геометрія

Тема: Розв'язування типових задач. Підготовка до контрольної роботи з теми "Многокутники. Площі многокутників".

Завдання: Щоб підготуватися до контрольної роботи, виконайте завдання для перевірки знань до §22-26 на сторінці 182.

Вчителю надішліть роботи сьогодні, 24 квітня. Дякую за навчання!


Четвер 23 квітня
Інформатика

Тема: Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних

Завдання:
1. На сторінці 192 ознайомтесь із Завданням 1. Рух
2. На поданому нижче слайді спробуйте описати частину програмного коду до цієї вправи, користуючись зображенням руху та програмним кодом для його створення. Нижче на слайді пропоную деякі пояснення, які можна використати для опису.
3. У робочий зошит запишіть число, дистанційне навчання та тему уроку. Далі  перепишіть частину програми, коментуючи всі події.
4. Для опису подій використовуйте таблиці 27.6, 27.7 пункту 3 на сторінці 186.
5. Щоб орієнтуватися в системі координат розгляньте малюнок 27.11 на сторінці 186 або на зображені нижче.
За допомогою звертайтесь до вчителя!
Чекаю фото робіт 23 квітня. 


Слайд-завдання



Полотно в середовищі Лазарус

Середа 22 квітня 
Алгебра

Тема: Біквадратні рівняння

Сьогодні на уроці розглянемо ще один вид рівнянь, які зводяться до квадратних - біквадратні рівняння.

Завдання:
1. Спочатку відкрийте форзац 4 підручника та пригадайте як розв'язуються квадратні рівняння: формулу дискримінанта та формулу коренів квадратного рівняння.
2. У робочий зошит запишіть число, дистанційне навчання та тему уроку.
3. Законспектуйте у зошит матеріал підручника на ст. 207 пункт 3. Біквадратні рівняння та Приклад 3, який детально пояснює спосіб розв'язання біквадратних рівнянь.
4. Розв'яжіть самостійно, за зразком Прикладу 3,  №933 (1, 3, 5).
5. За необхідності перегляньте відео з поясненням тут. Дивитися з 1 хвилини до 7 хвилини.
6. Вправи достатнього рівня: №954. Для зразка дивитися відео тут з 2 години 7 хвилин до 2 години 13 хвилини.
 Вчителю надіслати виконані вправи та конспект сьогодні, 22 квітня.



Вівторок 21 квітня
Геометрія
Тема: Площі ромба і трапеції. Самостійна робота

Сьогодні на уроці повторимо формули для обчислення площ ромба та трапеції і перевіримо рівень знань, які здобули протягом останніх уроків.

Розпочнемо з повторення.
1. Площа ромба дорівнює пів добутку його діагоналей. Тобто, щоб знайти площу ромба треба знати його діагоналі. Далі їх помножити і знайдений добуток розділити навпіл.
2. Площа трапеції дорівнює добутку півсуми основ та висоти трапеції. Для знаходження площі трапеції треба знати довжини її основ та висоту трапеції.
3. Площу трапеції можна знайти як  добуток середньої лінії трапеції та її висоту.
3. Основні формули для обчислення площ  ромба та трапеції перегляньте на слайді. 
4. Для тренування пройдіть тест тут та проаналізуйте його результати



Завдання для самостійної роботи
1. Знайдіть площу ромба, якщо його діагоналі дорівнюють 5см і 8 см.(2 бали)
2. Знайдіть площу трапеції, якщо її основи дорівнюють 4 см і 8 см, а висота дорівнює 5 см. (2 бали)
3. Знайдіть площу трапеції, якщо її середня лінія дорівнює 6 см, а висота дорівнює 3 см. (2 бали)
4. Площа трапеції дорівнює 54 см². Знайдіть висоту трапеції, якщо її основи дорівнюють 5 см та 7 см. (2 бали)
5. Одна з основ трапеції дорівнює 12 см, а висота дорівнює 6 см. Знайдіть другу основу трапеції, якщо її площа дорівнює 60 см². ( 2 бали)
6. Більша основа рівнобічної трапеції дорівнює 12 см. Точка перетину діагоналей віддалена від основ на 2 см і 3 см. Знайдіть площу трапеції. (2 бали).


П'ятниця 17 квітня
Геометрія

Тема: Розв'язування задач на обчислення площ геометричних фігур

Сьогодні на уроці геометрії необхідно повторити всі формули, які ми вивчили для обчислення площ геометрчних фігур: прямокутників, квадратів, трикутників, ромбів та трапецій. Навчитися ров'язувати задачі достатнього рівня. Бажаю Вам успіхів!

Завдання: 

1. У зошиті скласти загальну таблицю формул для обчислення площ геометричних фігур, які вивчили у цьому розділі. Це §§23-26.
2. Спробувати розв'язати задачі №958, №961. Схожі задачі №957 (дивитися з 18 хвилини)  та №960 (дивитися з 21 хвилини) можна переглянути за посиланням тут

3. Фото таблиці та розв'язаних вправ надіслати вчителю сьогодні.

Дякую за навчання!



Четвер 16 квітня
Інформатика

Тема: Відображення базових графічних примітивів, налаштування стилю та кольору засобами мови програмування

Сьогодні на уроці знайомимось із відображенням базових графічних примітивів - лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс. Вчимося налаштовувати стиль та колір примітивів засобами мови програмування.

Завдання:

1. Запишіть у робочий зошит число, дистанційне навчання та тему уроку.
2. Перегляньте матеріал уроку у підручнику §27 пункт 2, 3 ст. 183-187.
3. У допомогу за матеріалом підручника перегляньте навчальне відео тут
4. Запишіть подану нижче таблицю в зошит, заповнивши стовпчик з поясненням.
5. Надішліть фото заповненої  таблиці вчителю.



Середа 15 квітня
Алгебра

Тема: Розв'язування дробових раціональних рівнянь, які зводяться до квадратних

Сьогодні на уроці розпочинаємо вивчати способи розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Тож розглянемо дробові раціональні рівняння,  метод розкладання многочлена на множники, біквадратні рівняння та метод заміни.

Завдання

1. Записати в зошит число, дистанційне навчання та тему уроку.
2. Записати в зошит розв'язання Прикладу 1 на ст.207 підручника та спробувати розібратися у його розв'язанні.
3. У допомогу - перегляньте  навчальне відео тут з 1 хвилини до 6 хвилини.
4. Розв'яжіть вправи №938(2, 3).
5. Розв'яжіть більш складні завдання достатнього рівня №946(3). Для цього перегляньте навчальне відео тут. Дивитися з моменту 1 год 24 хв до 1 год 25 хв. 




Вівторок 14 квітня
Геометрія

Тема: Площа трапеції

Сьогодні на уроці вивчаємо формулу, для обчислення площі трапеції та вчимося застосовувати її до розв'язування вправ

Завдання

1. Запишіть у зошит число, дистанційне навчання та тему уроку
2. Запишіть з § 26 ст.177 теорему про площу трапеції та наслідок з неї, без доведення. Опрацюйте Задачу 1 та запишіть її у зошит. (ст. 177).
3. Розв'яжіть вправи №942(1) , №945. 

У допомогу:
1. Відео урок з розв'язками задач із підручника тут.
2. Відео урок із вправами достатнього рівня тут з детальним поясненням. Можна записати в зошит (за бажанням). 



Понеділок 13 квітня

Алгебра


Тема: Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

Сьогодні на уроці ми маємо засвоїти формулу, за допомогою якої зможемо розкладати квадратний тричлен на лінійні множники, якщо він має корені.

Завдання: 
1. Запишіть у зошит число та тему уроку.
2. Випишіть із підручника теорему зі ст.199 про розкладання квадратного тричлена на множники у зошит (без доведення)
3. Запишіть у зошит Приклад 3 на ст. 200.
4. Розв'яжіть вправи з підручника №897(1,3,6), №910.

Додаткові ресурси (За потреби):
1. Відеоурок, де розв'язані вправи №897 (дивитися з 25 по 37 хвилину) та №909, подібний до №910 (дивитися з 1 год 5 хв до 1 год 10хв). Посилання тут
2. Відеоурок: Теоретичне заняття з теми "Квадратний тричлен та його корені. Розкладання квадратного тричлена на множники". Тривалість 16 хвилин. Посилання тут
3. Тренувальний навчальний тест тут
4. Фото конспекту та вправ № 897 (1,3,6), №910 на вайбер вчителю.




Інформатика

Тема: Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів

Сьогодні на уроці ознайомимось з тим, як у середовищі програмування Lazarus використовують малюнки, збережені в зовнішніх файлах.

Задання
1. Користуючись матеріалами підручника §27 ст. 181 запишіть конспект, доповнивши записи вчителя!

Конспект
Компоненти екранної форми, які використовують для розміщення графічних об'єктів , містяться на панелі... Для встановлення контейнерів, до якого додають малюнок із файлу, на формі розміщують компонент ... Для того щоб змінити значення властивості Picture, використовують алгоритм додавання зображення на форму: ...

2. Перегляньте вправу 1. Озон у відеоролику тут. 



П'ятниця 10 квітня
Геометрія

Сьогодні на уроці знайомимось із формулою для обчислення площі ромба. Нагадую, що ромб - це паралелограм, у якого всі сторони рівня. Тож завдання на урок!

Завдання: 
1. Опрацюйте слайд (нижче).
2. Запишіть в зошит все із слайду - зробіть креслення ромба, перепишіть формулу, приклад 1. 
3. Перегляньте відео з 19 по 22 хвилину, в якому роз'яснена вправа №920 §25 тут

Вчителю надішліть всі ваші записи у вайбер сьогодні (бажано).



Четвер 9 квітня
Інформатика

Тема: Складання та виконання алгоритмів з повторенням та розгалуженням для опрацювання величин

Продовжуємо вивчати алгоритми з повторенням та розгалуженням.
Повторіть на слайді основні оператори циклів та як вони працюють.


Середа 8 квітня
Алгебра

Тема: Квадратний тричлен та його корені

Сьогодні на уроці вивчимо поняття  квадратного тричлена, навчимося знаходити його корені, розглянемо дискримінант квадратного тричлена та залежність кількості коренів квадратного тричлена від дискримінанта.

Конспект уроку:

Означення. Квадратним тричленом називають многочлен виду ах² + bx + c, де х - змінна, а, b, с - числа, причому а⧧0.

Наприклад.
-2х² + x - 19
x²-2x+1.

Означення.
Коренем квадратного тричлена називають значення змінної, при якому значення тричлена дорівнює нулю.

Щоб знайти корені квадратного тричлена ax²+bx +c, треба розв'язати квадратне рівняння ax² + bx + c = 0

Дискримінант квадратного рівняння називають дискримінантом квадратного тричлена. Якщо D>0, то квадратний тричлен має два корені, якщо D=0, то квадратний тричлен має один корінь, якщо D<0, то квадратний тричлен немає коренів.

Завдання:
1. Запиши число та тему уроку.
2. Опрацюй конспект та запиши його в зошит.
2. Розв'яжи №891(2), №892(2), №894.
3. Виконані вправи надішли вчителю на вайбер особисто, не в групу, 8 квітня. 

Додатково (за потреби):
1. Переглянь відео з розв'язками всіх вправ до завдань підручника тут.
Дивитися з початку до 14 хвилини.

Вівторок 7 квітня
Геометрія

Тема: Площа трикутника. Розв'язування вправ

Сьогодні на уроці продовжуємо тему "Площа трикутника", далі вчимося застосовувати формули для обчислення площі довільного трикутника, прямокутного трикутника та рівностороннього трикутника за формулами, які вивчені на минулому уроці. Формули вчимо напам'ять. На слайді, поданому нижче, всі формули, які треба знати напам'ять. Для тренування знань формул пройдіть невеличкий тест, посилання нижче. Тож які завдання на сьогодні!

Завдання:
1. Вивчити шість формул (див. слайд)



2. Пройди тренувальний тест. Посилання 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOFBR-ygDDPeHnUU0u98o_IyM7sxYRQuYwx4SzFgfqvUl4_Q/viewform?usp=sf_link









Понеділок 6 квітня

Інформатика

Тема: Складання та реалізація алгоритмів з повторенням для опрацювання величин

На уроці продовжуємо знайомство з особливостями використання циклів у програмі, описаної мовою програмування Free Pascal. На попередніх уроках навчилися описувати цикл із передумовою, цикл із лічильником. Сьогодні розглянемо цикл із післяумовою.


Завдання:
Розгляньте слайд презентації. Перепишіть зі слайду у робочий зошит всі визначення та приклад. Для закріплення виконайте тест (обов'язково, якщо є доступ до Інтернету). Тестування пройти сьогодні, 6 квітня.


Слайд




Посилання на тестування: 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf6ZJq5uskCyr_qTi1od54qvL9-zREehHHnSF1AxgGPoqqEgQ/viewform?usp=sf_link





 Алгебра
Тема: Контрольна робота

Сьогодні на уроці Ви виконуєте контрольну роботу за темою "Квадратні рівняння".

На попередньому уроці детально розібрали типову контрольну роботу. Перед виконанням контрольної роботи ще раз пригадайте як розв'язувати типові задачі. Повторіть формули для розв'язування повного квадратного рівняння. Успіхів!




Посилання на завдання контрольної роботи ТУТ
Фото розв'язаних завдань контрольної роботи чекаю у понеділок, 6 квітня на вайбер вчителя.


П'ятниця 3 квітня

Геометрія

П'ятниця

Тема: Площа трикутника

Сьогодні на уроці продовжуємо знайомство з площами геометричних фігур. Спочатку пропоную повторити формули для обчислення площ квадрата і прямокутника та найпростіші задачі для цих фігур (див. малюнки нижче).

Для вивчення нового матеріалу:

1. Ознайомтесь із формулою для обчислення площі трикутника на ст. 172, §25. Уважно прочитайте Задачу 2 та запишіть її в зошит.
2. Запам'ятайте формули дві формули для обчислення площі довільного трикутника та площі рівностороннього трикутника. (Див. на малюнках).
3. Спробуй розв'язати вправи №909, 911 або №913, 924.
4. Фото розв'язаних вправ на вайбер вчителю (сьогодні).

За потреби переглянь відео, в якому розв'язуються вправи з підручника:
площа трикутника (Дивитися до 26 хвилини).





Четвер 2 квітня

Інформатика


Тема: Складання та реалізація алгоритмів з повторення для опрацювання величин. Цикл із передумовою

Завдання:

 1. Запишіть в зошит число та тему уроку.
 2. Прочитайте §25, п.1, ст. 170
 3. Перепишіть в зошит таблицю 25.1.

Середа 1 квітня

Алгебра

Тема: Розв'язування типових задач з теми "Квадратні рівняння". Підготовка до контрольної роботи

Завдання:
На наступному уроці, 6 квітня, контрольна робота з теми "Квадратні рівняння". Тож готуємося до контрольної роботи.
  1. Розв'яжемо завдання для перевірки знань до §20-23, ст.197. Для цього ВАМ треба розглянути як розв'язані та оформлені ці завдання нижче на зображеннях і далі самостійно виконати ці вправи у робочий зошит.
  2. Фото виконаних завдань сьогодні (1 квітня) на вайбер вчителю.





Вівторок 31 березня

Геометрія 

Тема: Площі прямокутника та паралелограма. Самостійна робота

Завдання:

 Перейдіть за посиланням та виконайте самостійну роботу: 

Понеділок 30 березня. 

Алгебра

Тема: Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі. Самостійна робота.


Завдання:
  1. В зошит запиши дату та тему уроку.
  2. Повтори теорему Вієта: Сума коренів зведеного квадратного  рівняння дорівнює другому коефіцієнту, взятому з протилежним знаком, а добуток коренів - вільному члену. 
  3. Розглянь приклад, як розв'язувати завдання на знаходження коренів квадратного рівняння за Теоремою, оберненою до теореми Вієта за посиланням тут. (Запиши його в зошит).
  4. Розглянь задачу достатнього рівня за посиланням тут.
  5. Пам'ятай про вправи для очей!

   6. Виконай самостійну роботу, перейшовши за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDycHkQMZCQZXXrrNlRutyYcISII2a9I-C8WhXpB4KaLrO9A/viewform?usp=sf_link 



Термін виконання до наступного уроку, тобто до 1 квітня.


✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨

Інформатика

Тема: Алгоритми з повторенням для опрацювання величин. Цикл з лічильником.

Завдання: 
  1. В робочий зошит запиши тему уроку.
  2. Перечитай уважно п.2 на стр. 172: "Як мовами програмування описують цикл із лічильником? "
  3. Запиши таблицю 25.2 в зошит. 
  4. Розглянь наведену нижче вправу (записати в зошит):


Роз'яснення до вправи: 
У першому рядку - надання змінній S початкового значення 0, 
У другому рядку  - надання змінній а початкового значення 1.
У третьому рядку - оператор циклу з лічильником. Треба повторити чотири рази команди, записані в операторних дужках begin - end.
Маємо:
Якщо і:=1, то s:=s*a=0*1=0; a:=a+1=1+1=2;
Якщо i:=2, то s:=s*a=0*2=0; a:=a+1=2+1=3;
Якщо i:=3, то s:=s*a=0*3=0; a:=a+1=3+1=4;
Якщо i:=4, то s:=s*a=0*4=0; a:=a+1=4+1=5.
Останній рядок програми  write(s)- означає написати відповідь - значення змінної s, тобто s=0.

5. Пройдіть тест Цикл з лічильником, результат у вигляді скріншоту надішліть вчителю на вайбер особисто (не в групу).

Термін виконання до наступного уроку, тобто до 2 квітня.






Немає коментарів:

Дописати коментар