9 клас

Вітаю учнів 9 класу на сторінці дистанційного навчання!


Властивості функції
Вектори

😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼  😼



💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥     💥

Інформатика
Алгебра

Геометрія
21 січня
25-29 травня 2020 

Для вас, учні, - цікаві та корисні ресурси
для повторення та узагальнення математики  за рік 

Телеуроки: Алгебра 🔷  Геометрія
Тести онлайн: Алгебра  🔷 Геометрія  🔷 Інформатика 



П'ятниця 22 травня
Геометрія 
Виконання навчального проекту "Площа поверхні листка"


П'ятниця 22 травня
Інформатика

Підсумковий тест за рік.
Посилання: https://vseosvita.ua/test/start/qjv955


Четвер 21 травня
Алгебра

Тема: Письмова робота сторінка 246-247


Середа 20 травня
Геометрія

Завдання:
Виконуємо навчальний проект "Площа поверхні листка". Проект розрахований на два уроки. Завдання проекту на головній сторінці блогу. 



Вівторок 19 травня
Алгебра

Тема: Розв'язування вправ з прикладної математики
Завдання за посиланням:
Фарбуємо стіну
Наповнюємо ємність водою
Порівнюємо ціни
Розрахунок доходу за вкладом 
У зошит записати декілька розв'язаних вправ та фото надіслати вчителю




Вівторок 19 травня
Інформатика

Тема: Виконання колективного навчального проекту

Завдання:
1. Перегляньте відео про планування та виконання навчального проекту і продовжуйте працювати над проектом.
https://www.youtube.com/watch?v=gwguqlCO7Jg.
2. Хто виконав проект - створюєте ( в робочому зошиті або на гугл-формах) підсумковий тест за весь курс інформатики (не менше 12 питань з варіантами відповідей, на встановлення відповідності, на заповнення пропусків та інше).


З 12 по 15 травня проводяться підсумкові річні контрольні роботи.

Графік  контрольних робіт

Алгебра - 14 травня 
Посилання на контрольну роботу:
https://vseosvita.ua/test/start/qdh271

Геометрія - 15 травня
Посилання на контрольну роботу:
https://vseosvita.ua/test/start/vdm725


Пропоную для підготовки до підсумкових контрольних робіт тренувальні типові контрольні роботи.

Для проходження тренувальної контрольної роботи з алгебри перейдіть за посиланням (проходити можна декілька разів):
https://vseosvita.ua/test/start/gwh541

Для проходження тренувальної контрольної роботи з геометрії перейдіть за посиланням (проходии можна декілька разів):
https://vseosvita.ua/test/start/mgs047



П'ятниця 8 травня
Геометрія

Тема: Декартові координати на площині. Вектори на площині

Завдання:
1. Повторити (оглядово) матеріал підручника §1-§10. 
2. Скласти карту знань "Декартові координати на площині" та "Вектори на площині" можна у зошиті на двох сторінках. Як зразок використайте формули на форзацах 3 і 4  підручника. 
3. Пройдіть тестування (обов'язково, скрін надішліть вчителю).
Тест-контроль 


П'ятниця 8 травня
Інформатика

Продовження роботи над проектом.
Завдання: Проаналізуйте знайдені відомості обраної теми, створіть анотований список корисних ресурсів з обраної теми. Створіть презентацію результатів дослідження обраної теми. 

У допомогу матеріал підручника на ст. 206-207. 


Четвер 7 травня
Алгебра

Тема: Повторення. Розв'язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними

Завдання:

1. Перегляньте відео:
Розв'язування систем лінійних рівнянь способом підстановки
Розв'язування систем лінійних рівнянь способом додавання
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома змінними

2. Тренувальні тести (обов'язково): 
Системи лінійних рівнянь
Системи рівнянь другого степеня з двома змінними 



Середа 6 травня
Геометрія

Тема: Повторення. Правильні многокутники

Завдання:
1. Повторіть (оглядово) матеріал розділу 4 підручника §15-§17.
2. Розв'яжіть вправи №843,  №860, №865, №878. За консультацією звертаємось до вчителя!

Тестування (Обов'язково, скрін надіслати вчителю):
Правильні многокутники


Вівторок 5 травня
Алгебра

Тема: Повторення. Нерівності. Розв'язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв'язування квадратних нерівностей

Завдання:
1. Перегляньте відео
Лінійні нерівності
Квадратні нерівності

2. Тренувальні тести (виконайте обов'язково):
Нерівності зі змінними
Лінійні нерівності
Квадратичні нерівності
Системи лінійних нерівностей з однією змінною




Вівторок 5 травня
Інформатика

Тема: Визначення тем для навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів

Завдання: Об'єднайтесь в групи по 2-3 учні, визначите теми та завдання проекту, розпочніть пошук інформаційних матеріалів та ресурсів.

Теми проектів на стр. 206 або самостійно обрані та додатково: Намалюй свою мрію, Вернісаж моделей, Галерея діаграм, Мої права в соціальних мережах.


☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ ☘ 

Четвер 30 квітня
Алгебра

Тема: Повторення. Функції. Властивості та графіки функцій

Завдання:
1. Повторити (оглядово) Розділ 2. Квадратична функція: §8-§11.
2. Дайте усно відповіді на питання після §8, §9, §10, §11.
3. Пройдіть тестування за посиланнями для самоконтролю (обов'язково):
Посилання:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=416370 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=936079 

Для тих хто бажає більше - цікаві завдання з теми:
Математичний концерт
Танцювальний турнір
Координати вершини параболи. 


Середа 29 квітня
Геометрія

Тема: Повторення. Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. Теореми косинусів та синусів.

Завдання:
1. Повторіть теорему Піфагора.

2.Повторіть теорему синусів та косинусів у вашому підручнику з геометрії §11 та §12.
3. Пройдіть тестування за посиланнями для самоконтролю (обов'язково):
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=584338 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=783874 

Для тих, хто бажає більше - цікаві завдання з теми: 
Знаходимо кути трикутника. 
Тригонометричне зілля. 
Теорема косинусів.
Теорема синусів.


Вівторок 28 квітня
Алгебра

Тема: Розв'язування квадратних рівнянь та рівнянь,  що зводяться до квадратних

Завдання:
1. Теорія до теми за посиланнями:
Основні поняття квадратних рівнянь 
Квадратні рівняння 
Рівняння, які зводяться до квадратних 
2. Перегляньте відео: 
Рівняння, що зводяться до квадратних (рівняння з модулем)
2. Виконайте тести для самоконтролю (обов'язково):
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=224622


П'ятниця 24 квітня
Геометрія

Тема: Повторення. Трикутники та їх види. Властивості трикутників. Рівність та подібність трикутників

Сьогодні на уроці основним завданням є повторити теоретичний матеріал -"Згадати все!". Матеріал нескладний, але дуже об'ємний.
Розпочніть повторення із теоретичного блоку. Для цього перейдіть за посиланням - ознайомтесь та пригадайте все про трикутники:

https://docs.google.com/document/d/1uEeEOzLVDKXCvvIidL3_ljKySahOFKe8ETsVX3JH0P8/edit?usp=sharing

Далі пройдіть тести для практичного осмислення знань. Обирайте будь-які і будь-яку кількість тестів із запропонованих. Тести потрібні не на оцінку, а для повторення знань. Оцінюються тести за бажанням (надсилайте скріни результатів). Успіхів у навчанні!!!

Посилання на тести:
1. Нерівність трикутника
2. Сума кутів трикутника
3. Зовнішній кут трикутника
4. Медіана, бісектриса і висота трикутника
5. Ознаки рівності трикутників



Четвер 23 квітня
Алгебра


Тема: Повторення. Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв'язування раціональних рівнянь

Сьогодні на уроці продовжуємо повторювати навчальний матеріал з алгебри за 7-9 класи.

Завдання за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/150GSqV6M-WoSdMsOga25IHf0Rx48xUvwUHlocehyAEs/edit?usp=sharing


Середа 22 квітня
Геометрія
Тема: Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників

Сьогодні на уроці розпочинаємо узагальнююче повторення за курс 7-9 класів з геометрії. Розпочнемо повторення з чотирикутників, їх видів, властивостей та площ чотирикутників.


Опорний конспект
Чотирикутники:
1) Паралелограми: прямокутник, ромб, квадрат.
2) Трапеції: рівонбічна, прямокутна, довільна.
3) Довільні чотирикутники.
Паралелограми: Означення; властивості сторін, кутів, діагоналей; ознаки паралелограмів. Висота паралелограма.
Трапеції: означення, властивості кутів та діагоналей, висота трапеції.
Чотирикутники: вписані та описані чотирикутники та їх властивості.

Тест-контроль
1. Одна із сторін паралелограма в 4 рази більша від іншої, а периметр становить 30 см. Чому дорівнюють сторони паралелограма?
2. Знайдіть кути паралелограма, якщо відомо, що один з них більший від іншого на 50°.
3. Знайдіть периметр ромба АВСD, якщо відомо, що довжина його меншої діагоналі АС дорівнює 4 см, а тупий кут дорівнює 120°.
4. Сторона ромба дорівнює 5 м, а його менша діагональ - 6 м. Знайдіть більшу діагональ.
5. Дігональ ромба утворює з однією з його сторін кут 25°. Знайдіть більший кут ромба.
6. Знайдіть сторону квадрата, діагональ якого дорівнює 10 см.
7. Сторони прямокутника дорівнюють 6 см і 8 см. Знайдіть його діагоналі.
8. Бічна сторона рівнобічної трапеції дорівнює 8 см, а середня лінія - 10 см. Знайдіть периметр трапеції.
9. У рівнобічні трапеції гострі кути дорівнюють 60°, бічна сторона дорівнює 10 см., а більша основа - 15 см. Знайдіть меншу основу та середню лінію трапеції.


Вівторок 21 квітня
Алгебра

Тема: Повторення і систематизація навчаньного матеріалу. Формули скороченого множення. Тотожні перетворення  раціональних виразів.

Сьогодні розпочинаємо повторювати та систематизувати навчальний матеріал з алгебри за курс 7-9 класів. Розпочнемо з формул скороченого множення та тотожніх перетворень раціональних виразів. 

Основні запитання, на які треба знати відповіді:
Означення одночлена ✥ Степінь одночлена ✥ Множення одночленів ✥ Піднесення одночлена до степеня ✥ Означення многочлена ✥  Степінь многочлена ✥ Сума одночленів ✥ Множення одночлена на многочлен  ✥ Множення многочленів ✥ Розкладання многочленів на множники ✥ Формули скороченого множення ✥

Для повторення можна скористатися довідником з математики: 

Тренувальні тести:


Перевірна самостійна робота
1. Перетворіть вираз на многочлен:
1) (2х-7)²; 2) (2 + 4у)(4у - 2).
2. Розкладіть многочлен на множники:
1) p² + 10p +25; 2) d³ - 64; 3) 3c² - 3d².
3. Спростіть вираз:
1) (-3m + 4y)² - (-5y + 3m)(3m + 5y) + 24my;
2) (x + 2)(x² - 2x + 4) - x(x - 3)(x + 3)/
4. Порівняйте між собою числові вирази:
1) 8¹² і 64⁶;  2) 5²º і 4³º.


Вівторок 21 квітня
Інформатика

Тема: Розв'язування компетентнісних задач

На найближчих двох уроках вам треба підготуватися до проведення інтелектуальної гри "Розумники та розумниці". Категорії гри:"Розминка",  "Математична атака", "Мовні загадки", "Природа навколо нас", "Інформатика та інформаційні технології", "Чудеса України".

 Завдання: 
1) Підготуйте засобами текстового процесора оголошення про проведення конкурсу.
2) Створіть засобами графічного редактора логотип конкурсу.
3) Використовуючи інтернет ресурси, підберіть до кожної катерогії по шість запитать (з відповідями).
4) Створіть презентацію для проведення гри. На першому слайді розмістіть оголошення і логотип. На другому слайді - категорії гри. Далі питання, які ви підготували. У презентації на другому слайді створіть посилання-переходи на відповідні категорії.

Завдання розраховано на два уроки: 21 та 24 квітня. 


П'ятниця 17 квітня
Геометрія

Тема: Контрольна робота з геометрії №5 "Геометричні переміщення"

Завдання:

1. На окремому подвійному листку запишіть число, контрольна робота №5 та виконайте контрольну роботу.
2. Фото розв'язаної контрольної роботи надішліть вчителю 17 квітня.


Завдання контрольної роботи





Четвер 16 квітня
Алгебра
Тема: Контрольна робота №5 "Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики" 

Завдання:
1. На окремому подвійному листку записати число, контрольна робота №5.
2. Фото розв'язаної контрольної роботи надіслати вчителю 16 квітня.

Завдання контрольної роботи


Середа 15 квітня
Геометрія

Тема: Розв'язування типових задач. Підготовка до контрольної роботи

Сьогодні на уроці повторюємо поняття переміщення та його властивості. Згадуємо такі переміщення як симетрія відносно точки та прямої, поворот, формули паралельного перетворення. Пригадуємо перетворення подібності та подібність фігур.

Завдання:
1. Пригадати теоретичні відомості з РОЗДІЛУ 5.
2. Розв'язати завдання для перевірки знань до  § 18-24 ст. 207-208.
3. До завдання №9 перегляньте відео тут. Починати дивитися з 33 хвилини до кінця.

Чекаю Ваші роботи сьогодні.


Вівторок 14 квітня
Інформатика

Тема: Розв'язування компетентнісних задач

Перебуваючи в інформаційному суспільстві кожному із вас необхідно не лише орієнтуватися в її безмежному просторі, але й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу та зусиль отримувати гарні результати.

Словник термінів:
Компетентність - це проінформованість, обізнаність, авторитетність.
Компетентнісні задачі з інформатики - це задачі, для яких обов'язковим є використання  ІКТ. 

Завдання:
 1. Опрацюйте §31. Завдання 1 "Дні цікавої науки".
2. Підготуйте у будь-якому середовищі (Наприклад: текстовий редактор) збірку ресурсів відповідно до завдання 1.
3. Вчителю  надіслати документ чи скрін збірки.

Примітки: завдання розраховане на два уроки: 14 квітня та 17 квітня.

Алгебра

Тема: Розв'язування вправ. Підготовка до контрольної роботи

Сьогодні на уроці повторимо основні правила комбінаторики, поняття про теорію ймовірностей, Частоту та ймовірність випадкової події. Пригадаємо способи подання статистичних даних та їх обробки.

Завдання:
1. Розв'язати типові задачі майбутньої контрольної роботи на ст. 228-229 №1-9.

Онлайн допомога до завдань №1-№9
1. 1) Будь-яку збірку - правило суми (або).
    2) Збірку віршів і збірку оповідань - правило добутку (і).
2. Випадкова подія - це подія, яка за одних і тих самих умов може відбутися, а може не відбутися.
3. Середнє значення - це середнє арифметичне статистичних даних.
4. Відносна частота значення вибірки - це записане у відсотках відношення його частоти до обсягу вибірки. На ст. 223 підручника - приклад такого завдання.
5. Ймовірність випадкової події А дорівнює відношенню кількості випадків, що сприяють появі події А, до кількості всіх можливих випадків.
6. Приклад 2 на ст. 220.
7. Задача за зразком до № 909. 
8. Задача за зразком №946 у відеоуроці тут дивитися з 25 хв до 27 хв.
9. Задача за зразком № 979 у відеоуроці тут дивитися з 50 хв до 55 хв.

Виконані завдання відправити на вайбер вчителю.

Четвер 9 квітня
Алгебра

Тема: Самостійна робота






Середа 8 квітня
Геометрія

Тема: Площі подібних фігур

Сьогодні на уроці ознайомимось із властивістю площ подібних многокутників. Пригадаємо матеріал минулого уроку про подібність фігур.

Конспект уроку:
Теорема (про площі подібних многокутників).
Площі подібних многокутників відносяться як квадрати їх відповідних лінійних розмірів. 

Задача 1
Сторони двох правильних трикутників відносяться як 4:5. Як відносяться їх площі?
Розв'язання. За теоремою про площі подібних многокутників відомо, що їх площі відносяться як квадрати їх відповідних лінійних розмірів. Отже, відношення площ трикутників дорівнює: 16:25.
Відповідь: 16:25

Запам'ятай: Лінійні розміри-це довжини сторін, медіан, бісектрис, висот, периметрів, діагоналей!

Завдання:
1. Запиши конспект уроку в зошит.
2. За потреби перечитай §24.
3. Розв'яжи вправи№1041, 1043, 1048.
4. Фото виконаних робіт та конспект надішли вчителю на вайбер особисто 8 квітня.

За потреби (не обов'язково):
1. Переглянь відео із розв'язаними вправами з підручника тут
2. Тренуймося онлайн (тут цікаво!!!)
співвідношення відрізків
відношення площ



Вівторок 7 квітня
Інформатика

Тема: Контрольна робота з теми "Комп'ютерні публікації", "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор", "Створення персонального навчального середовища".

Завдання: пройдіть тестування із зазначених тем.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfkCDW5XfhdN3nfc4iYAcUsViDswAodPrMfF2UNCYOB09Go1w/viewform?usp=sf_link




Термін виконання 7 квітня


Алгебра


Тема: Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробки


На минулому уроці ознайомились із початковими відомостями про статистику, обробкою результатів статистичних досліджень та подання результатів у найбільш наочному та стислому вигляді, наприклад, за допомогою таблиць, графіків, діаграм. У прикладах розглянули питання систематизації невеликої кількості статистичних даних. А як дослідити та систематизувати явища масового характеру, які охоплюють більше тисячі чи більше досліджуваних об'єктів. Це і є мета нашого уроку сьогодні.

Тож познайомимось із поняттями: вибірка; частотна таблиця, частоти, обсяг вибірки, відносна частота значення вибірки.

Завдання: 
  1. Прочитайте та проаналізуйте приклад 5 на сторінці 222 §24.
  2. Перегляньте відео, в якому розв'язано №1000 (починати дивитися відео треба з 17 хвилини).  Посилання тут.
  3. Розв'яжіть за зразком №1001,  ст.225 підручника.
  4. Перешліть на вайбер вчителю виконане завдання №1001 (7 квітня).



Геометрія

Тема: Перетворення подібності та його властивості

Завдання: 

1. Записуємо дату та тему уроку.
2. Уважно читаємо §23, ст. 194. Вправи письмово в зошит №1018, 1021, додатково №1025 (високий рівень).
3. Фото розв'язаних завдань на вайбер до кінця дня (3 квітня).


Четвер 2 квітня
Алгебра


Тема: Початкові відомості про статистику


Завдання:

1. В робочий зошит запишіть дату та тему уроку.
2. Перечитайте уважно § 24, ст. 219-221, Приклади 1, 2, 3.
3. Виконайте в робочому зошиті №994, 996.

У допомогу (за потреби):

1. Відео про початкові відомості про статистику тут. Дивитися відео з 1 хвилини до 12 хвилини.
2. Ще одне відео, в якому розглянуті всі питання про статистику тут. Це відео переглядайте лише в кінці, бо дуже багато матеріалу і буде складно!!! 
3. Відео, в якому наведені розв'язки до завдань у підручнику достатньо подивитися з 1 хвилини до 7 хвилини тут

Фото виконаних вправ на вайбер вчителю.
Термін виконання 2 квітня.

Середа 1 квітня

Геометрія

Тема: Паралельне перенесення

Завдання:

  1. В робочий зошит запишіть дату та тему уроку.
  2. Перечитайте уважно §22. ст.189. В зошит запишіть Задачу 1 та Задачу 2 з цього параграфа підручника.
  3. Виконайте №977, 979 або №983, 985.
У допомогу (за потреби):
  1. Перегляньте відео з поясненням теми уроку тут. Розпочинайте дивитися відео з п'ятої  хвилини перегляду!
  2. Розв'язки всіх завдань до §22 у відеоуроці тут.
Фото виконаних вправ пересилайте вчителю на вайбер.
Термін виконання 1 квітня.

Вівторок 31 березня

Алгебра

Тема: Частота та ймовірність випадкової події

Завдання: 
  1. В робочий зошит запишіть дату та тему уроку. 
  2. Перечитайте уважно §23 на ст. 211. Запишіть в зошит Приклад 2,  Приклад 3 та Приклад 4 на ст. 212, які є в цьому параграфі.
  3. Виконайте в зошит №961, №963 або №971, 973, 975. 
У допомогу (за необхідності):
  1. Перегляньте відеоурок з поясненням теми уроку тут
  2. Розв'язки всіх завдань до  §23 у відеоуроці тут
  3. Для №975 можна переглянути інтерактивну наочну допомогу тут. 
  4. Пам'ятайте про вправи для очей під час роботи за комп'ютером!

Фото виконаних вправ №971, №973 або  №971, 973,975 надсилайте на вайбер або електронну скриньку вчителю.
Термін виконання завдань до 2 квітня.

✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨ ✨



Немає коментарів:

Дописати коментар